Typisch Stadcafé van der Werff | FAQ

FAQ

 

  1. Is het verplicht om bij jullie te reserveren?
    Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekerd zijn van een plekje? Dan raden wij aan om te reserveren.
  2. Hoe kan ik reserveren?
    Tot 14 personen kun je gemakkelijk reserveren via onze website www.stadscafevanderwerff.nl.
  3. Hoelang duurt het tijdslot van mijn reservering?
    Het tijdslot duurt +/- 2,5 uur.
  4. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
    Via de bevestigingsmail van je reservering of geef ons een belletje.
  5. Het lukt niet om online te reserveren, wat kan ik doen?
    Je kunt ons altijd even bellen op 071 513 03 35.
  6. Ik ben wat later voor mijn reservering, hoelang wordt mijn tafel vastgehouden?
    Je tafel wordt indien mogelijk 30 minuten vastgehouden.
  7. Waar kan ik het beste parkeren?
    De dichtstbijzijnde parkeergarage zit op de Lammermarkt.
  8. Wat zijn nu precies de corona maatregelen waar jullie je aan moeten houden?
    Voor de maatregelen die op dit moment gelden verwijzen we je graag door naar Coronavirus en de horeca | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl
  9. Tot hoeveel personen kan ik bij jullie á la carte eten?
    Tot 12 personen kun je bij ons á la carte eten.
  10. Ik wil graag reserveren voor een grote groep, hoe doe ik dat?
    Dit kan via onze website: Typisch Stadcafé van der Werff | Groepen (stadscafevanderwerff.nl)
  11. Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
    Cash, pin en creditcard.
  12. Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?
    Onze chef houdt graag rekening met specifieke dieetwensen en allergieën. Graag wel vooraf vermelden en uiteraard ook bij het opnemen van je bestelling.
  13. Verkopen jullie cadeaubonnen?
    Cadeaubonnen kunnen in het restaurant of online gekocht worden.
  14. Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?
    Naast onze eigen DHG-cadeaubonnen accepteren we de Trakteerkaart en de restaurant cadeaukaart.
  15. Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?
    I.v.m. de drukte is het helaas niet mogelijk om apart af te rekenen.
  16. Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?
    Maakt u gebruik van een rolstoel of bent u slecht ter been, dan horen wij dat graag. Op deze manier kunnen wij van te voren de nodige voorbereidingen treffen om u gastvrij te ontvangen, aangezien toegang alleen mogelijk is via een aantal traptreden. Daarentegen zijn onze toiletten erg lastig te betreden met een rolstoel.
  17. Mag mijn hond mee?
    Honden zijn welkom, mits ze lief zijn natuurlijk.